Diskuze k článku
04. 09. 2010 11:42
Kdo by to do těch kluků řekl, šikulové
Reagovat
10. 09. 2010 13:56
Hloupý! Hloupý! Hloupý! Pan Levinský, pan Manhart, paní Svobodová! Co to proboha je? Zapsat se rovnou na kandidátku to jste borci! V životě jsem od Vás žádný politický výrok neslyšel a najednou? Je to ubohý! Držím palce
Reagovat
10. 09. 2010 14:16
To teda jo! Naprosto souhlasím! Policajt Levin a dělá do politiky! Fakt vtipný!
Reagovat
10. 09. 2010 17:32
Nejsem z Rychnova a Tomáš je můj kamarád ale tohle taky vůbec nechápu! O tý vaší kandidátce se povídá i v Jablonci. Jo a hlavně taky nezapomeňte volit Vladanu Preislerou ta toho taky v životě už hodně dokázala!:-) Budu ty vaše volby s napětím sledovat !
Reagovat
Petr S.
10. 09. 2010 19:44
Ona ta kandidátka je opravdu vycucaná z prstu. Pana Vágnera určitě ano. Pana Palána, Žabku a možná i pár dalších, kteří se na poslední chvíli dokázali bravurně zviditelnit díky domečku a povodním bych tam vidět nemusel a to zbývající roští, škoda mluvit. Ještě by mě docela zajímalo, kdo je z ODS a kdo je ten "nezávislí". Pane Vágner, vy určitě do zastupitelstva patříte i starostování by Vám slušelo, ale proč za sebou v kandidátce táhnete to podivno? Fandím Vám a doufám, že Vás zbylých 14 kandidátů nepotáhne ke dnu.
Reagovat
10. 09. 2010 20:08
Mám stejný názor! Pane Vágner máte moje sympatie a doufám že Vám to to roští (hrozně hezky nazvaný)nezkazí :-(
Reagovat
V.P.
11. 09. 2010 08:19
Samá starost Nechápu Vás ty kteří májí plnou pusu slov a pak nic pro město a občané nic neudělájí.Držím palce a pěsti a věřím že pan Vágner s ostatníma vyhrajou a dokáží že tam měli být už dávno.
Reagovat
11. 09. 2010 13:01
no tedy...tolik inteligentních příspěvků...někomu asi tato kandidátka pořádně leží v žaludku:)
Reagovat
11. 09. 2010 13:36
Petře S. - kolik lidí z onoho "roští" osobně znáš, že tak blbě kecáš? To Ti vadí, že jsou pánové Palán, Žabka a další aktivní a zajímají se o věřejné dění? Myslíš, že Palán organizoval čištění Mohelky, aby se zalíbil půl roku před volbama? To možná mohl počkat teď na září, nemyslíš? A kdyby nebyly povodně za humny, tak by organizoval sbírku na ty v Pakistánu, viď? Kdybys raději svou aktivitu, kterou vyvíjíš na fórech, směřoval ke konkrétním činům.
Reagovat
Preislerová Vladana
13. 09. 2010 09:41
Když už si mně bereš do úst,ty chytráku tak buď alespoň tak ohleduplný a podepiš se.Ráda bych věděla,co jsi v životě dokázal ty a jak se ti daří:)V anonymitě, umí kritizovat lidi(s prominutím),jedině pitomec!!!A nauč se psát mé jméno,když už ti tak ležím v žaludku!:).
Jinak Přeji této straně hodně štěstí v blížících se volbách.
S Pozdravem Preislerová Vladana
Reagovat
Pavel
13. 09. 2010 14:51
Tak se paní Preislerová tak nerozčilujte! Oni mají sice pravdu ale tím že se budete vztekat si jen ublížíte!
Reagovat
Preiserová Vladana
13. 09. 2010 16:31
Pane Pavle,nevím sice "v čem" a hlavně "kdo" mají pravdu.Ale někteří lidé by se měli zamyslet nejdříve sami nad sebou,než vyřknou ortel.A ublížit bych si opravdu nechtěla,Děkuji za varování. "Mlčeti zlato,mluviti průser!!!"
Reagovat
Denisa J.
14. 09. 2010 20:01
Znám lidičky z kandidátky a jsou to super lidi a přeji jim hodně štěstí.Lidi co tu píšou anonymně jsou fakt nuly.
Reagovat
Filip Vrátný
15. 09. 2010 20:23
Pro pana Petra S. Opravdu si myslíte, že různá aktivita lidí, kteří pořádají akce pro děti, dobročinné sbírky a pomáhají lidem vytopeným povodní, směřuje k tomu zviditelnit se před volbami? Tak to je opravdu ubohé. Tito lidé by organizovali podobné akce, i kdyby žádné volby nebyly a dělají to již nekolik let. Ono je jednoduché starat se jen sám o sebe a pro ostatní nedělat nic a jen kritizovat. Je naopak dobře, že je mezi námi někdo, kdo jen nekouká na televizi, nepopíjí denodenně v hospodě a snaží se dělat něco pro společnost.
Reagovat
Ladislav K.
20. 09. 2010 11:07
Vy jste všichni chytrý! Nejdříve pro to město něco dokažte a pak se braňte a obhajujte! Je fajn, že děláte pro děti ale to není důvod na obhajobu.
Reagovat
Martin Vágner
20. 09. 2010 15:00
Těžko na cvičišti, lehko na bojišti. Sice jsem na vojně nebyl, ale toto úsloví se dá použít na kdeco. Takové cvičiště je právě takováto střelnice různých anonymních či poloanonymních názorů. Těm, kteří se pod svůj názor podepíší, za něj nezbývá než děkovat, i když nemusí být nutně pozitivní. Právě naopak.
Tím, že je člověk náhle vidět na komunální kandidátce, ačkoli doposud byl jedním z tisíce, se náhle ocitá na pranýři veřejného mínění. A jak vidno, ne každému je tento pocit příjemný, obzvláště ve chvíli, kdy je za svůj počin kritizován bezejmenným hrdinou. Chápu to.
Svou kůži neseme na trh veřejného mínění, jsme neznámí pro drtivou většinu těch, o jejichž hlasy se ucházíme, jejichž osočení chceme vyvrátit. Jak se bránit proti neviditelnému oponentovi? Nijak. Je to zbytečné. I když sto lidí přesvědčíme o tom, že máme pravdu, vždy se najde stoprvní, který nám opět neuvěří.
Nejsme tu proto, abychom se obhajovali před druhými. Jsme tu proto, abychom vám sdělili, že něco chceme dělat jinak. A proč? Třeba proto, že vidíme věci veřejné (s malým v), které by se podle našeho názoru měly dělat jinak, než jak se dělají. Ale o tom vám do voleb určitě ještě povíme.
A jak tedy něco pro to město dokázat? To je hodně těžká otázka. Protože je nekonkrétní. Každý z nás, rychnováků má možnost kdykoli něco pro město dokázat. Někdo třeba zlikviduje starou vyhozenou lednici, která se povaluje kdesi v poli, někdo upozorní pejskaře, že psí výkaly patří do koše a nikoli na trávník před domem, někdo vyžene výrostky z dětských prolézaček a někdo jiný třebas uspořádá nějakou kulturní akci nebo jde čistit koryto Mohelky či sekat veřejnou louku. Malých i velkých věcí pro město je spousty, ale ve většině zůstávají anonymní, nepojmenované, nezmapované. Prostě jen vykonané. A to stačí. Stačí dobrý pocit z toho, že vykonáno jest.
Na druhou stranu napsat do zpravodaje, že se někde událo to a to, že se něco někde ve městě povedlo, někomu se to líbilo, někdo byl spokojený a bavil se, někomu něco pomohlo. To je mapování života v obci a tak se i ti, kteří se něčeho přímo neúčastní, mají možnost se dozvědět, co se ve městě děje.
A to lehko na bojišti? Cvičeni v konání malých věcí, odborně i lidsky na výši troufmene si i na ty věci velké. A proto kandidujeme. Proto se budeme ucházet o vaše hlasy a vy nám těmi hlasy můžete dáte prostor ty větší věci pro město realizovat. Nebudete-li s námi spokojeni, za čtyři roky nám to můžete spočítat. Anebo třeba hned :-)
Reagovat
Daniel P.
21. 09. 2010 09:43
Martine, to co jsi napsal je jiste pravda a bylo by nejlepe, kdyby tyhle postoje brali lidi tak nejak automaticky.
Co se tyce tech kandidatek, tak bych spise rekl, ze nekteri ti anonymove poukazuji na to, proc na kandidatkach urciti lide vubec jsou. Ja sam jsem se nekterych ptal a bylo to: no tak ja tam jsem jenom do poctu, doufam, ze se nedostanu do nejakeho zastupitelstva atd. Nejsem si jisty, jestli by tam takovy vubec meli byt, ale pokud jim je to umozneno, tak proc ne.:). Kazdopadne je to (jak sam vis) hlavne o tom kandidatku naplnit, tak se bere vsechno... no, je uz na kazdem jak se k dane veci postavi ci nepostavi :)
Reagovat
Martin Vágner
21. 09. 2010 15:23
Dane, o způsobu a důvodech tvorby kandidátek jsem spolu už povídali. Díky metodě přepočtu hlasů jsou silně znevýhodněni ti kandidáti, kterých je na kandidátce méně, než je stanoven nový počet volených zastupitelů.Samotný přepočet hlasů je ke stažení na stránkách statistického úřadu a poměrně dost složitý.
Lze konstatovat jedno: kandidátky s počtem kandidujících méně jak 15 snižují svou šanci na zisk zastupitelského mandátu.
Reagovat
Risner
23. 09. 2010 11:33
Opravdu je zajímavé sledovat blbce, co se neumějí podepsat, ale nejvíc řvou. Proč jste se tedy na kandidátku nedostal/a Vy. Možná proto, že Vám to prostě nikdo nenabídl, protože nebyl důvod.
Kdo nic nedělá, nic nezkazí, ale pak tedy držte pusu a nenavážejte se do ostatních.
J.Risner
Reagovat
Daniel P.
23. 09. 2010 12:25
Pane Risnere verte, ze je i mnoho takovych, kterym to nabidnuto bylo a z urcitych duvodu do toho nesli oproti napr. nekterym, kteri ani poradne nevi proc tam vubec jsou :). Tyka se to vsech kandidatek (aby me opet nekdo :) neupozornoval na to, ze hovorim o te na kterou pisu komentar :) )
Reagovat
Daniel P.
23. 09. 2010 12:41
Pane Risnere verte, ze je i mnoho takovych, kterym to nabidnuto bylo a z urcitych duvodu do toho nesli oproti napr. nekterym, kteri ani poradne nevi proc tam vubec jsou :). Tyka se to vsech kandidatek (aby me opet nekdo :) neupozornoval na to, ze hovorim o te na kterou pisu komentar :) )
Reagovat
Daniel P.
23. 09. 2010 12:42
A asi je to pravda, kdyz se mi to sem vlozilo hned dvakrat :DDDD
Reagovat
Jaromír Palán
23. 09. 2010 21:46
Dane, já si myslím, že se každý sám svobodně rozhodl pro to, být na nějaké kandidádce. A Ty jako volič máš tu svobodnou volbu si vybrat, koho budeš volit.
Pojďme tedy normálně věcně diskutovat. Třeba o tom, co lze dělat jinak, ale netvrď něco za ostatní. Není to fér, stejně jako některé jiné drsné příspěvky anonymních pisálků na ostatních diskuzích.
Reagovat
23. 09. 2010 22:55
Na to tady taky čekáme, pane Palán. Začněte už konečně něco slibovat a své vize do budoucna představovat. Jste jak tajemný hrad v Karpatech. Všichni chtějí určitě slyšet: Jsme/nejsme pro holandské vesničky, větrné elektrárny. Bude skatepark, přípravné hřiště pro fotbalisty, koupaliště, bankomat a nevím co všechno se ještě propírá v diskuzích. Chceme hlavně znát vaše názory na běžné Rychnovské problémy.
Reagovat
Jaromír Palán
24. 09. 2010 07:12
Tajemný tady jste především vy. Když se nepodepíšete, vypadá to, že se za svůj názor stydíte. :-) A to je, proč to na rychnovských diskusích nefunguje, urážet pod anonymitou je totiž jednoduché. Zkuste se za svůj názor postavit.
Pro kohokoliv samozřejmě platí, že to, jak chceme dělat věci na radnici, budeme rádi prezentovat na setkání s kandidáty 9.10.2010 od 14:00 na náměstí. A kdo nepřijde, tomu si, jak psal již Martin Vágner, naše odkryté karty včas cestu najdou.
Na setkání rád všem vysvětlím, že to není kvůli tajemnosti, ale čistě z pragmatických důvodů.
Hezký den.
Reagovat
24. 09. 2010 11:38
To byl pouze dotaz voliče a ne názor nebo urážka. Ale tak už to v politice bývá, na dotaz odpovědět tímto způsobem. Svůj názorjsem si udělal a více nemusíte reagovat. Děkuji.
Reagovat
Jaromír Palán
24. 09. 2010 12:20
I volič má své jméno. Rád budu diskutovat a zodpovím otázky, ale rád bych věděl s kým mám tu čest. :-) S anonymem rozhodně jednat nebudu.
Pokud Vás opravdu zajímá můj názor na uvedené otázky, jsem k dispozici na jaromir.palan@seznam.cz, kde se můžeme dohodnout i na osobní schůzce. Pojďme jednat na rovinu a otevřeně. Na obou stranách. Nemám s tím problém.
Reagovat
24. 09. 2010 13:03
Omlouvám se, asi jsem to špatně podal. Zajímal mě Váš názor za Vaší stranu. A anonymitu snad pochopíte, když jsou volby anonymní (nebo tajné, nevím jak se to přesně formuluje).
Reagovat
Daniel P.
24. 09. 2010 13:42
Mas pravdu Jardo, kazdy se sam rozhodl tam byt ci nebyt a o tom jsem prave psal... volit samozrejme budu dle svych predstav a jak jsem jiz mnohokrate psal, doufam, ze zvitezi zdravy rozum :]
Reagovat