Diskuze k článku
Martin Vágner
23.09.2010 08:31
22. 09. 2010 22:55
Promiňte, máte to hezky udělané, ale postrádám ten volební program.
Reagovat
Martin Vágner
23. 09. 2010 07:59
Souhlasím s vámi. Nevím z jakého důvodu je to nadepsáno jako "Volební program". Správný název je "Volební prezentace", pod tímto názvem jsem materiál odevzdával do redakce.
Pokud jde o program, resp. o naše záměry, přijďte na naše Setkání s kandidáty, určitě se tam dozvíte víc.
A pokud nechcete nebo nemůžete přijít a jste z Rychnova, o nic nepřijdete, naše odkryté karty si k vám včas cestu najdou.
Reagovat
Martin Vágner
23. 09. 2010 11:22
Aha, tak jak vidno, redakce briskně zareagovala a původní nadpis "Volební program" pozměnila na správný název "Volební prezentace".
Toliko jen na vysvětlení případným dalším čtenářům, kteří si nás tu budou prohlížet.
Reagovat
H.T.
09. 10. 2010 13:52
Dobrý den. Když jsem dnes pohlédl do předvolebního letáčku kandidátky do obecního zastupitelstva v Rychnově za ODS spadl mi kámen za srdce. S velkou úlevou jsem musel konstatovat , že poznávám starou dobrou ODS s její rétorikou a způsoby boje s konkurencí.
Zatímco na celonárodní úrovni používáte těžkých kalibrů jako jsou Krakatice apod. k očernění a diskreditaci svých politických oponentů , na místní úrovni postačí do předvolebního letáčku vhodně podsunout fotomontáž o korupci na rychnovské radnici pod kterou se natiskne podpis současné zastupitelky…. . Pane Wágnere , nepřestoupili jste svůj stín… Tak jak jezdily do roku 89 komunisti do Moskvy pro rady jak postupovat proti svým oponentům , vy si jezdíte pro stejné rady do Praha na Jánský vršek , nebo na Pankrác či kde dnes sídlí vaše ústředím ?
Škoda , myslel jsem , že chcete a budete se snažit pracovat pro obec, né pokračovat v stranické konfrontačním stylu…Jak to asi pak bude vypadat , až se dostanete na radnici? Nebylo by na čase se chovat jako Občanský demokrat a ne jako modrý bolševik ?
Reagovat
Jirka Kyselka
09. 10. 2010 20:19
Dobrý den či večer vážení rychnovští sousedé. Tak jsem si tu pročetl všechny vaše příspěvky a nechápu jednu věc - diskutujete sice na stránkách Komunální volby 2010, ale nejvíc tu jen řešíte - ten pracuje jako to a to a jak to bude stíhat...?, ten je zas zaměstnán tam a tam... a další zas jen dělá roští.... Probůh - nechte každého dělat v pracovní době to, co dělá! Řešte tu volby a zejména to, co každá z těch 7 kandidátek nabízí a co nás jako občany Rychnova, když jí zvolí většina, čeká!!! Četli jste pozorně jejich volební programy či prezentace, prosím??? Neřešte tedy jména, ale to, za čím si ti lidé stojí a co prosazují. Copak není jedno, zda bankomat, koupání, koše pro psy, silnice či druhého městského strážníka zřídí "Petr" či "Pavel"??? Nebo opravdu všechny jednotlivé kandidáty znáte osobně tak dobře, že díky byť i jednotlivci, vám stačí obratem zavrhnout celou volební stranu??? Svůj příspěvek vložím pod každou stranu a nejsem kandidát žádné z nich, díky.
Reagovat
H.T.
09. 10. 2010 20:52
Vážený Jirko Kyselko
Ale ono to je především o lidech, protože strany tvoří právě lidé....
Reagovat
11. 10. 2010 19:45
kdyby jste to radši dali dětem Zajímalo by mě, z čeho vaše strana hradí volební kampaň. Musí to stát dost peněz... Nenašlo by se pro ty peníze lepší využití?
Reagovat
Martin Vágner
13. 10. 2010 09:32
RE: kdyby jste to radši dali dětem Nemusíte mít obavu, málo peněz to zrovna nebylo, ale jedná se výlučně o soukromé zdroje.
Od mateřské ODS jsme na kampaň původně dostali částku 3.000,- Kč (je to částka rovnající se výši ročních příspěvků členům místního sdružení ODS Rychnov; později byla tato částka snížena na polovic a druhá půlka putovala postiženým povodněmi - takto se to dělo u všech místních sdružení ODS v našem regionu).
Takže nakonec jsme od ODS obdrželi 1.500,- Kč
Podařilo se nám oslovit i sponzory, kteří také něco připspěli a zbylou část jsme financovali z vlastních kapes podle svých možností.
Celá účast ve volbách nás přišla bratru na 17 tisíc Kč.
Lepší využití je otázkou pohledu. Když kandidujeme a ucházíme se o hlasy vás, voličů, potřebujeme o sobě dát nějak vědět. Spoléhat pouze na značku či na obecné povědomí o tom kterém kandidátovi, je podle mého názoru málo. Proto je nutné s voliči komunikovat. Pasivní forma komunikace zahrnuje volební prezentace ve zpravodaji nebo letáky ve vašich schránkách.
Ale tato komunikace má své nevýhody, protože se jedná pouze o jednosměrný přenos informací od nás k vám. Proto jsme zvolili i aktivní způsob komunikace a sice setkání s voliči. Kdo chtěl, mohl přijít a zeptat se na cokoli (čekal jsem například, že přijde pan H.T., který mě označil za modrého bolševika).
Tisk letáků včetně práce profesionálního grafika stály bezmála 12 tisíc korun.
Na setkání s voliči jsme měli k dispozici atrakce pro děti, občerstvení pro příchozí, což včetně ozvučení byl zbytek té investované částky.
Z výčtu je zřejmé, že část peněz byla určena pro dospělé, ale část i pro děti.
Sečteno podtrženo, z mého pohledu se jednalo o účelné využití těchto finančních prostředků.
Reagovat