Téma k diskuzi
S.T.
19.03.2009 11:37
Vzhledem k tomu, že se nám blíží jarní a letní období a s ním i práce na zahrádkách se chci zeptat jestli město neuvažuje o protihlukové vyhlášce.Např.o zákazu užívání v 7.den v týdnu motor.sekaček,, mulčovačů", motor.brusek, pil,vodních vapek,kompresorů,cilkulárek atd.Jsme malé městečko a nám se zde líbí, ale taky máme touhu si v neděli po obědě v tichu např.při kávě s knihou na zahrádce odpočinout. Místo toho posloucháme kolem dokola, víkend co víkend sousedy jak týrají tyto hlučné stroje a to hlavně od 11.hod až do pozdního odpoledne.Chápeme,že přes týden není tolik času, ale vždyť neděle je od slova nedělati.Děkujeme všem za uznání a trochu ohleduplnosti.Díky.
19. 03. 2009 12:49
Vážený pane S.T. věřte že naše město(zastupitelé a radní) opravdu neuvažují....
I tak s vašim návrhem souhlasím
Reagovat
Daniel P.
19. 03. 2009 13:01
Re: Nazor je to prinejmensim zajimavy, souhlasim taktez, ale jen napul, takze je to tak padesat na padesat.Prace na zahradce a okolo domu muzeme delat treba v tydnu, nebo v sobotu zee?? A ted otazka :co lide, kteri pracuji napriklad v trojsmennem provozu a v dopolednich hodinach povetsinou spi, male deti, lide nemocni atd. atd. atd. tohle se opravdu zadnym pevnym ustanovenim resit neda... holt nekdo ma vice casu v sobotu, nekdo v nedeli a nekdo treba v pondeli a ve ctvrtek....
Reagovat
19. 03. 2009 15:11
Re: Re: Ano, jsou lidé, kteří pracují v neděli a pak si tu budou stěžovat, že se seká v sobotu dopoledne. Těm po noční zase vadí, že je někdo ruší přes den. Malé děti spí po obědě i v týdnu a musí to vydržet. Celorepublikově je daný alespoň noční klid od 22:00 do 6:00 a to by mělo být dodržované. Ale vypnout zahradní techniku v celém městě kvůli vašemu nedělnímu obědu, pak nedělní odpolední kávě, atd, mě příjde od Vás poněkud sobecké!!!
Reagovat
19. 03. 2009 23:17
vůbec mi nevadí, že o víkendu se lidé snaží udržovat svoje pozemky ve stavu,na který se dá koukat a chápu,že to dělají v jediné možné době,kdy nejsou v práci-no, mnozí nedělají nic, díky těm, co nepreferují džungle. Pokud by se nemělo např.sekat o víkendu,pak očekávám, že vyhláška zařídí počasí na sekání na každou sobotu a zároveň bude zakázáno ječení pobíhajících dětí,jejichž rodiče nejspíš zrovna relaxují s traktoristickými sluchátky na uších.. a zběsilé štěkání psů, kteří jsou z toho pološílení....vše dohromady je daleko snesitelnější, jen lidi sekejte a udržujte, je fajn,když část výsledku této produkce je aspoň vidět.....
Reagovat
20. 03. 2009 14:22
Přidal bych se také k protihlukové vyhlášce. Sekání v neděli se dá vydržet a pro někoho je to jediná možnost, kdy může tuto činnost provozovat. Mě konkrétně vadí porušování nočního klidu. Každou noc se budím díky ustavičnému štěkotu vzteklých vesnických psů. Nechtěli by jste jim domluvit, nebo je někam zavřít. Nebo je jednoduše nechte vyštěkat přes den. :-))
Reagovat
27. 04. 2009 16:39
Re: Pridala bych se k protihlukové vyhlášce alespon v 7 dnu v týdnu.V dnešní uspěchané době nikdo moc času nemá, ale ohleduplnost by byla na místě.Kdo nebydlí vedle sousede,který řeže dřevo motorovou pilou a na cirgulárce 3krát až 4 krát do týdne a nezapomene ještě na neděli,tak má na věci určitě jiný názor.
Reagovat
30. 04. 2009 17:46
Město nebo vesnice??? Nuže milí sousedé, vraťte se v klidu do městských králíkáren a tam si patlejte své ,,intelektuální,, návrhy vyhlášek. Nikdo Vás nenutí bydlet v Rychnově a i když má status města je to pořád větší vesnice.
Reagovat
30. 04. 2009 18:05
Re: Město nebo vesnice??? Drahý pane,jak tak koukám tak vy taky asi křečkujete na zimu a řežete dříví bez ohledu na sousedy i v neděli a zařadil se tak mezi otravný sousedy.Nebo vesický burany?
Reagovat
01. 05. 2009 00:30
Re: Re: Město nebo vesnice??? Já bych prosila nedělat ohňostroje ,na parkovišti u náměstí, ve dvě v noci mimo ohňostrojovou sezonu :-))) Fuj sem se tak lekla :-)) a náš pes myslel, že je zase silvestra...
Reagovat
01. 05. 2009 07:52
Re: Re: Město nebo vesnice??? Milá dámo, bude nejlepší, když se ohlédnete trochu do historie. Jsou mezi námi i sousedé, kteří si prostě vymoženosti dnešní doby dovolit nemohou. Tak zpracují 10-20m3 dřeva a v zimě s ním topí. Plyn nám jasně dokázal, že není 100% alternativou a česká pokladnička jménem ČEZ snad také ne. Oni burani se po řadu let lopotili na svých domečcích, které s vypětím všech sil udržovali a pečovali o ně. A oni burani se na vesnicích již staletí starají o to, aby si lidé jako vy mohli koupit zeleninu, ovoce, chleba.... Přeji Vám příjemný ničím nerušený spánek ,,Na samotě u lesa,,.
Reagovat
06. 05. 2009 22:13
Re: Re: Re: Město nebo vesnice??? Vážený pane. Ono to vlastně ani tak není o alternativě jako o neskutečném hlupáctví , sobeckosti a bezohlednosti , bohužel především starousedlíků, kteří právě ve jménu ekonomické nedostupnosti jiného topení ve svých dožívajících kotlích spalují nejen 20-30m kub. dříví , ale především PET lahve a jiné plasty , staré pneumatiky, hadry, vyjetý olej a kdoví jaký ještě-to "sajrat" ! Vážený pane, vždy když padne soumrak ,přestává se dát v Rychnově dýchat , protože vámi tolik omlouvaní sousedné zamoří ovzduší natolik , že se ani nedá před spaním v domě vyvětrat...Tak mě napadá... Asi patříte mezi ně , že se vás poznámka o oznečišťovatelích tak dotkla ? Jistě-že si rád koupím čerstvou zeleninu vypěstovanou na venkově.To ale neznamená , že se chci nechat otrávit vzduchem zamořeným hlupáky a bezohlednými burany , k jakým se hlásíte vy.
Reagovat
BURAN CZ
08. 05. 2009 08:52
Re: Re: Re: Re: Město nebo vesnice??? Vážený pisateli, vidím že jakékoliv vysvětlení je Vám cizí. Já osobně bydlím ve zděném domě, který je vybaven plynovým vytápěním. Jediné co pálím je suché dřevo v zahradním ohništi.
Vaše narážky a výrazy nemají zcela nic společného s původním tématem této diskuze. Stačí se je příště držet ,,nitě,,. Téma o pálení komunálního odpadu bylo dostatečně rozpitváno ve zcela jiné diskuzi.
Slušný člověk by se asi omluvil, ale ve vašem případě o to ani nestojím. Vy nejste ani slušný ani BURAN............
Reagovat
Anonym
10. 05. 2009 22:12
Re: Re: Re: Re: Re: Město nebo vesnice??? A hele , potrefená husa ... ?!
Reagovat
10. 05. 2009 22:17
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Město nebo vesnice??? Bohužel né husa.. , ale neskonalej hlupák to je a ještě sprostej... Typickej ignorant , kterej jen aby se jemu dařilo dobře , tak obětuje klidně ostatní.A ještě se cítí dotčenej a rozhořčenej!
Reagovat
BURAN CZ
10. 05. 2009 23:54
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Město nebo vesnice??? Souhlasím, jsem potrefená husa, ignorant, hlupák a buran jen proto, že mi nevadí zvuk řetězové pily, sekačky. Nevadí mi ani traktory, zpěvné ptactvo, kůr domácí,kukačka a sousedův štěkající pes.
Reagovat
09. 05. 2009 09:54
Výborný název "NENÍ NAD DOBRÉ SOUSEDSKÉ VZTAHY"
Tyto reakce jsou tomu náležitým příkladem..."Soused"
Reagovat
Daniel. P
11. 05. 2009 09:38
Re: V tuhle chvili bych zmenil nazev tematu a to z " Není nad dobré sousedslé vztahy" na "sousede na piskovisti perouci se o kyblicek alopaticku" :)))
Reagovat
Soused....
11. 05. 2009 10:26
Re: Re: Naprosto souhlasím.
Reagovat
Petr M
11. 05. 2009 12:04
Prosím Vás,sekejte,hrabte,mulčujte,řežte,atd.kdykoliv v týdnu!Hlavně aby se nemusel člověk za to naše městečko stydět.Nepořádný soused Vám dokáže tak znepříjemnit život,že nějaká 95dB sekačka je proti tomu balzám na duši :-)A nehádejte se spoluobčané :-(
Reagovat
BURAN CZ
11. 05. 2009 23:48
Re: Děkuji.
Reagovat
S.T.
12. 05. 2009 13:58
Re: Re: Děkuji Všem za odpovědi i když se některé netýkaly zrovna mého dotazu, ale aspoň už vím, že nemusím mít výčitky svědomí a cítít se provinile,že jsem nesekal v týdnu ale až v neděli kdy si soused za plotem na lehátku čte noviny.Ono se to v tom randálu od cilkulárky a rozbrušovačky poblíž stejnak ztratí.Přeji Všem hezký a ,,ničím nerušený" výkend.Hlavně milý sousedé se nehádejte.
Reagovat
Hans ze Sudet
02. 08. 2009 00:20
Svoboda nade vše ! Vážení rozvzteklení zastánci demokraci, kdy si každý může dělat, co chce a kdy se mu zachce. Naši předkové také chodili do práce a ejhle - namísto sekání motorovou kosou před nedělním oběděm byli v kostele. Takže randál se jaksi nekonal. Do kostela vás nikdo nenutí, ale aspoň mějte tolik ohledů k sousedům, že byste třeba drželi neděli v klidu. Není skutečně každý zvědavý na to, abyste ukazovali v neděli, jak " nestíháte". Problém není v ničem jiném, než v plánování času. Práce s motorovými stroji v nděli ukazuje na neschopnost rozvrhnout si práci.. A výkřiky o svobodě porovnejte s praktikami a pravidly v západní Evropě - Franci, Německu. Tam je taková nědělní bezohlednost důvodem k žalobě.
Reagovat
Ivan
02. 08. 2009 09:22
Re: Svoboda nade vše ! Tak se odsuňte do Německa, sudeťáku. A podávejte si tam žaloby za blbosti.
Reagovat
Kytička
02. 08. 2009 10:20
Re: Re: Svoboda nade vše ! Ano Ivane, jistě patříte do skupiny lidí, kteří s radostí umí i sousedy dobře vyčudit pálením zahradního odpadu. Vždyť je demokracie a člověk si může dělat co chce a kdy chce: kraval, smrad,rámus. A běda, kdyby mu to ostatní chtěli omezit. To ať se raději přestěhují jinam.
Reagovat
Rychnovák
04. 08. 2009 11:49
Re: Svoboda nade vše ! Vážení, jak to tu tak pročítám, tak mám dojem, že by se též MĚSTO RYCHNOV mělo nad tím zamyslet a vymyslet vyhlášku o nedělním klidu. Znám v okolí svého bydliště též plno podnikatelů, co nejraději sekají v neděli v poledne a nebo večer kolem 8. hodiny. Souhlasím s HANSEM, běžte se podívat do zahraničí. A kdo nemá čas sekat během týdne nebo soboty, tak nemá mít dům a zahrádku. Ať se každý takový přestěhuje raději do paneláku a nemusí řešit problémy se sekáním trávy a děláním kraválu, když na to nemá jindy během týdne čas.
Reagovat
Daniel P:
04. 08. 2009 12:26
Re: Re: Svoboda nade vše ! A co treba pocasi??? Nevsiml jsem si, ze by (a to zvlaste tento rok), byla moznost si k praci pocasi vybirat pane z panelaku :)))))), ale zrejme bydlite v jine lokalite, kde je porad slunecno :)))
Reagovat
M.Skřivánek
04. 08. 2009 22:17
Re: Re: Re: Svoboda nade vše ! Vážený Daniely
Ono to je skutečně jen a jen o slušnosti k sousedům. Výkřiky typu " Když se Ti to nelíbí tak se sám odstěhuj !" považuji za neskutečně přihlouplé ba až přitroublé a připitomnělé , nedůstojné reakci dospělého člověka byť i s jen základním vzděláním.
Osobně si nemyslím , že hlučná práce s motorovou pilou , sekačkou nebo kosou v neděli je jen dílem špatné organizace času či počasí... Osobně si myslím že je to jen a jen velké hulváctví a arogance vůči okolním sousedům. Jistě , tu a tam se stane , že člověk opravdu potřebuje udělat nějakou neodkladnou činnost tzv. teď hned. Bohužel v našem okolí se množí případy , kdy si sousedé , z "teď , hned" činí pravidlo !!!.
Když se člověk má možnost podívat do okloních "vyspělých " demokracií , zjistí , že "svoboda jednoho končí tam kde začíná svoboda druhého". Jak říkali již mí předřečníci , např . ve Spolkové republice , či v Rakousku , by "nedělní " pracanti dostali nejprve důrazné upozornění od policie a následně pěknou pokutu. Možná že by to byl lék i u nás ????
Pozn: Až mě tu budete , milí nedělní pracanti kamenovat , nezapomeňte se podepsat celým jménem , jak máte ve zvyku...
Reagovat
Daniel P.
05. 08. 2009 07:31
Re: Re: Re: Re: Svoboda nade vše ! Ano, to mate jiste pravdu, pokud se jedna o takovy extrem, ze vam v sousedstvi nekdo nedeli co nedeli, cely den reze motorovou pilou, tak to ano. Mate asi bohuzel smulu, ze bydlite v takove oblasti, respektive mate takove sousedy. Nicmene je to i o toleranci z te druhe strany a o pochopeni dane situace... ja napriklad chapu, ze pokud soused chodi v tydnu do prace a po vecerech stale prsi a nemuze si dovolit predrazenou stavebni firmu treba, tak asi bude veci dohanet o vikendu... nastesti mame dobre a inteligentni sousedske vztahy, ktere nevedou k tomu, ze se navzajem katujeme, kvuli trosku toho zvuku z rezacky betonu, vrtacek, michacek atd. :))))))
Reagovat
Petr S.
05. 08. 2009 08:56
Re: Re: Re: Re: Re: Svoboda nade vše ! Souhlasím s p.Danielem. Věřím že vrčení motorové pily neděli co neděli musí být nesnesitelné. Ale někteří lidé si rádi odpočinou od svého zaměstnání o víkendu třeba zase prací na své zahradě nebo na svém domě (to zjevně není Váš případ p.Skřivánku). Je to samozřejmě o toleranci a když za mnou přijde soused a požádá mě, abych to odložil, že mu například chce spát dítě, tak to po dohodě dodělám jindy. A jestli to pane řešíte se sousedem tak, že na něj vyběhnete a začnete mu nadávat, že dělá bordel, tak jsem šťastný, že vedle Vás nebydlím a děkuji bohu za své dobře vybudované sousedské vztahy.
Reagovat
Martin
18. 08. 2009 11:15
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Svoboda nade vše ! Vážení spoluobčané, nevěřím svým očím... Je toto možné??? Jsem pracovně vytížený, ve všední dny se domů vracím vždy kolem 19 - 20 hodiny... a opravdu jediné volné dny, kdy mohu pracovat na své zahradě jsou právě soboty a neděle..Pokud by něco takového bylo, nezbývalo by mi, než pracovat vždy po práci a to by pro Vás jak se domnívam bylo peklo.
Reagovat
růženka
04. 09. 2009 17:13
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Svoboda nade vše ! martine,nejseš sám co takhle pracuješ,já taky a přesto trvám na tom,aby se dodržoval nedělní klid !! JE NA TO PROSTĚ CELÁ SOBOTA....
Reagovat
Daniel P.
15. 09. 2009 07:50
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Svoboda nade vše ! V sobotu prsi :))))
Reagovat
Preislerová
17. 09. 2009 10:17
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Svoboda nade vše ! Souhlasím a bude i sněžit(snad).....
Reagovat
Daniel P.
17. 09. 2009 10:37
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Svoboda nade vše ! No, hlavne aby si ten snih neumanul padat o vikendech, to by potom mohl byt pruuuser, takova snezna freza napriklad... no ale nechme toho... :DDDDDDDD
Reagovat
Martin
14. 09. 2009 21:31
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Svoboda nade vše ! ... já trvám na opakování ceremoniálu !!! Trvám na opakování ceremoniálu !!!
Reagovat