Přihlásit se je možné 8.9.2015 od 15.00 – 19.00 v sále TS Magdaléna o.s. v prvním patře budovy Městské knihovny.
Dále během měsíce záři osobně nebo na telefonním a e-emailovém kontaktu:
telefon: 602 963 574
e-mail: tsmagdalena@email.cz
www.tsmagdalena.com
Taneční a pohybové studio Magdaléna o.s. bylo založeno v r. 1998. Studio je zaměřeno na pedagogickou a uměleckou práci v oblasti taneční a dramatické výchovy pro děti a s dětmi od 4 let. Práce studia směřuje k rozvíjení dětské osobnosti, její individuality a talentu. Zabývá se scénickým tancem, pohybovým divadlem a pantomimou.
V tanečním studiu se v současné době vzdělává přes 200 žáků a studentů. Studio má 2 soubory studentů od 15 do 18 let a jeden soubor dospělých nad 19 let. Výuka ve studiu probíhá na základě syntézy pohybové, hudební, literárně-dramatické a výtvarné výchovy, která vede žáky a studenty k samostatné autorské i interpretační tvorbě. Tvorba a umělecké projekty pak vychází vždy z práce samotných žáků a studentů, z jejich individuality a vlastního uměleckého vyjádření.
Studenti a žáci TS účastní národních přehlídek v Kutné Hoře, Ústí nad Orlicí, Kolíně, Jablonci nad Nisou, Hronově a dalších tanečních i divadelních festivalech u nás i v zahraničí (Rakousko, Chorvatsko, Polsko, Belgie). Studio spolupracuje na divadelních projektech uvedených v Národním divadle Praha nebo Činoherním klubu Praha (NANOPOLIS – mezinárodní projekt 2011 - 2013 Nová scéna Národního divadla, Činoherní klub Praha – Labyrint 2012, Nekonečná repetice.. - únor 2014, a další)
Vedle Ludmily Rellichové pracují pedagogicky a choreograficky ve studiu její žákyně. Je to MgA. Magdaléna Pupik Rellichová, absolventka HAMU Praha, oboru nonverbální divadlo, dnes úspěšná výkonná umělkyně, choreografka, režisérka, pedagožka s každoroční nominací na některou z národních přehlídek a Anna Benháková DiS., absolventka konzervatoře Duncan Centre Praha, tanečníce, choreografka a pedagog.
V těchto dvou případech se dá již mluvit o charakteristické formě tvorby, která si nese osobité prvky ojedinělého způsobu pedagogické a umělecké práce... Dítě, interpret je zde chápán jako samostatná tvůrčí osobnost a jeho rozvoj, na jehož konci je hluboká osobnostní i umělecká výpověď je prioritou uměleckého procesu.
Po | 8:00 – 11:00 | 12:00 – 17:00 |
Út | 8:00 – 11:00 | 12:00 – 14:00 |
St | 8:00 – 11:00 | 12:00 – 17:00 |
Čt | 8:00 – 11:00 | 12:00 – 14:00 |
Po | 8:00 – 11:00 | 12:00 – 17:00 |
St | 8:00 – 11:00 | 12:00 – 17:00 |