Aktuality

Diskuze k článku

Nový příjezd do průmyslové zóny za viaduktem

Tomáš Levinský  29.05.2018 11:33
Vložit příspěvek

Ondra

29. 05. 2018 21:30
Kdo bude platit tu silnici?
Reagovat

Ondra

29. 05. 2018 21:40
Za naši rodinu, určitě nebudem souhlasit s tím to projektem! Takové pěkné město se přece nezhnusi pro nějakou továrnu! Jo a ten kdo to z města odsouhlasí,tak doufám že bude bydlet vedle této silnice a továrny! Jinak nema co souhlasit! Ondra
Reagovat

Tomáš Hádek

30. 05. 2018 12:27
Když už nevyšlo oblbnutí občanů pohádkou, že ROZŠÍŘENÍ fabriky povede ke SNÍŽENÍ počtu kamiónů (což vykládal ještě vloni zástupce TRW a pan starosta mu naivně přikyvoval), bude teď asi hlavním cílem občany rozdělit ve smyslu "když nebude varianta č. 1, nebude nic a bude více aut ve městě" (neboli hrubě řečeno Příkrá proti Tovární). Schválením podnětu samozřejmě nic nekončí - jde o zásadní zásah do vlastnických práv a dotčení vlastníci pozemků se mohou proti tomuto záměru bránit. Lze tedy předpokládat, že cílem radnice teď bude dosavadní jednotnou pozici "průmyslovou zónu v dopravně nevhodném místě nechceme" narušit pohrůžkami o zahuštění provozu v Tovární, pokud nebude realizována varianta , aby jedni občané šli proti druhým. Nenechte si vnutit toto falešné dilema a nechat se rozeštvat proti sobě.
Reagovat

Ondra

30. 05. 2018 17:25
Moc napsané pane Hádek. Kdo tam chce ,aby tam bylo TRW? Tak at si TRW udělá svou cestu, někde úplně mimo město! Chtěl bych vědět, když bude hlasování - kdo chce nebo nechce aby tam bylo TRW. Občané Rychnova tam budou bydlet vedle továrny ,ale rozhodnu to lidi z radnice!!! Ty tam pak budou bydlet vedle továrny?! Když tam budou bydlet , tak OK ,ale jestli tam nebydlí a nebudou bydlet , tak at rozhodují lidi.
Reagovat

Ondra

30. 05. 2018 18:23
Moc pěkně napsané pane Hádek.
Reagovat

Kroisová Katka

30. 05. 2018 18:44
Jako dotčení vlastníci nemovitostí se stavbou zásadně nesouhlasíme,podle platných pravidel jsme podali řádně všechny námitky a budeme takto postupovat nadále, reálně až do možného dlouhodobého soudního sporu. Je určitě velká zkušenost místo pro plánovanou silnici osobně navštívit a porovnat s podklady, na základě kterých došlo ke schválení záměru.Viz http://www.rychnovjbc.cz/samosprava/zastupitelstvo/--podklady/?dpath=16.02.2017&podklad=akt . Především podélné a příčné řezy VAR 1. Děkuji, Kroisová K.
Reagovat

M.Skřivánek

07. 06. 2018 22:12
Dobrý den. Pomineme-li vášně , které sem vnášejí někteří anonymní diskutéři , zkusme se podívat na věc zcela nezaujatě, po technické stránce. Nechme stranou liché debaty o tom, jak to-že si někdo dovolil využít stávající braunfield , který navíc není v majetku města, k dalšímu rozvoji podnikání . Průmyslová zóna je tady , do budoucna se očekává její rozvoj až dojde k dalšímu vývoji v areálu býv. podniku ZEZ a je tedy více než záhodno se zabývat její dopravní obslužností . Když se však blíže podíváme na variantu č.1 , tj. přímý sjezd od kruhové křižovatky ulicí Lužickou směre k viaduktu, na první pohled musí i laika zarazit , že navrhována komunikace má značně nepříznivé výškové poměry. Z veřejně dostupných zdrojů lze zjistit, že převýšení cca 22 m od kruh. křižovatky ke křižovatce u viaduktu je zde překonáváno na 360 metrech délkových. Stejný výškový rozdíl dnes překonávají nákl. vozy , jezdící po stávající trase kolem školy a Besedy na vzdálenosti cca 790 metrů. Přestože je tato „současná“ vzdálenost 2x delší mají kamiony v zimě velké problémy se ulicí Školní , při napadnutí byť slabé vrstvy sněhu „vyškrábat „ nahoru . Neumím si představit jak by kopec, který je v zimě téměř nesjízdný pro osobní vozidla , stejný kopec , který používají děti na sáňkování , zdolávali kamiony naloženy materiálem dolů , o cestě do kopce ani nemluvě. Doporučuji , aby byla oslovena některá z firem, která v této průmyslové zóně sídlí a je dopravně obsluhována právě kamion , aby se účastnila následné malé zkoušky . Za přítomnosti členů zastupitelstva a projekční kanceláře, jež tuto variantu navrhuje, by se kamion by se nechal jet oběma směry s důrazem na to , že je komunikace určena k celoročnímu provozu (tedy i v zimě !). Na následný názor řidiče by mělo být brán zřetel při dalším rozhodování . Malá rekonstrukce na místě tak může potvrdit či vyvrátit správnost uvažovaného závěru. S pozdravem M.Skřivánek
Reagovat

Tomáš Levinský

17. 06. 2018 13:43
Dobrý den, zmíněná varianta je navržena s 8% stoupáním, kdy bude využito náspu železnice a změní se současný profil komunikace. Dojde k tzv narovnání celého úseku. Dá se předpokládat, tě pokud v zimním období dojde k většímu spádu sněhu bude zimní údržba této komunikace náročnější. Poslední zimy, byly ale srážkově podprůměrné a dlouhodobé predikce se zvýšením nepočítají, spíše naopak.
Reagovat

Barták

10. 06. 2018 20:43
Rychnov není špatné místo k bydlení, spíše ještě lepší.takže by mne zajímala jedna podstatná věc - je opravdu nutné do každého koutu naší země, protože se to může a protože je dnes hlad po "montážnících, nacpat továrnu spojenou s automotive? Co bude poté až se situace změní? Kdo vrátí či zaplatí pobídku města, protože nepředpokládám, že firma tolik bojující za svou prosperitu bude ještě budovat silnice, neboť ona je zde od toho, aby diktovala. A dříve než se započne s výkupem pozemků, se snížením životní úrovně dotčených občanů jedním nesmyslem, nechť radnice zodpoví i tyto otázky. V právním jazyce se používá otázka Cui bono.
Reagovat

Ondřej

18. 06. 2018 10:33
Moc pěkný p Barták.......... nejhorší je, že silnici prý bude platit ..MĚSTO..!!!!! Proč?? Co s toho město má, že bude platit tolik milionu!! Proč dělá silnici pro firmu,která není ČESKÁ !!! Není lepší udělat za ty miliony dětský park např.jak mají v Německu!! ...... PROSÍM MĚSTO RYCHNOV U JABLONCE NAD NISOU A ODPOVĚĎ ......... DĚKUJI Vinš o.
Reagovat

Aleš

18. 06. 2018 11:13
Město z toho podle mě ma,pracovní místa, areál co byl v dezolátním stavu dali do hromady i s infrastrukturou atd mohla se z toho stát ubytovna či rujna aj. Já v tom vidím plno vyhod
Reagovat

Tomáš Levinský

18. 06. 2018 11:19
Nový příjezd je hlavně pro občany města. Sníží se počet projíždějících vozidel v ul. Ještědská, Školní a Tovární. Z posledního měření dopravy v roce 2017 projede za 24 h ul. Ještědskou 5019 vozidel (331 v noci) ul. Tovární 1013 (60 v noci). Nevím odkud máte informaci, že jediným investorem bude město, tak to určitě nebude. Podle posledních informací od vedení ZF bude do Rychnova přesunuta obrobna se 100% kmenových zaměstnanců, tedy žádná montovna jak píše pan Barták.
Reagovat

Z.R.

18. 06. 2018 11:56
Teoreticky by tedy mělo dojít v uvedených ulicích (a tedy ve městě) ke snížení dopravy o 20%. Praxe je a bude jiná. Nemalá část vozidel v ulici Tovární nepřijíždí nebo nejede směrem kruhový objezd u rychlostní komunikace. Objektivní by tedy bylo vyhodnocení toho kolik a jakých vozidel jezdí tímto směrem. Značná část vozidel jezdí směr Pulečný (a to i nákladních či kamionů). Co "město" udělá pro občany v této oblasti a tedy ve městě jako celku ?
Reagovat

Tomáš Levinský

18. 06. 2018 14:13
Krajské komunikace ul. Nádražní a Kokoníská se v příštích letech budou rekonstruovat. Připravujeme projekt smíšené stezky pro cyklisty a pěší, od Nádraží do Pulečného a následně do Kokonína. Dojde k zúžení dopravních pruhů, přibudou pruhy pro cyklodopravu, opraví se chodníky a vystaví se tam, kde nejsou. Tímto opatření dojde ke zvýšení bezpečnosti.
Reagovat

Ondra V.

19. 06. 2018 15:38
Tato informace padla na zasedání města,které jsme se jako občané z zúčastnili. Nerozumíme Vašemu postoji, proč by obec měla zainvestovat do příjezdové cesty k firmě.
Reagovat

Tomáš Levinský

19. 06. 2018 20:49
Protože pak nebudou kamióny a veškerá doprava do průmyslové zóny jezdit kolem školy, pečovateláku, pošty, náměstí, sportovní haly....
Reagovat

Dlouhá

18. 06. 2018 12:47
Nová silnice se ještě bude hodit, Kotlárny jsou na prodej a už o ně měla zájem jedna :jak vy píšete "montovna". Rozhodně TRW nikomu nic nediktuje, nevím proč jste nepřišly na setkání občanů, byly tam taky... protože naslouchají lidem a snaží se řešit problémy co nastanou. Mimo jiné čtou i to co tu píšete. Nechtějí si dělat v Rychnově špatné jméno. A že jezdí kamiony? Jezdí, ale taky jezdí do Kotlaren,do slévárny....jsme jediní jejich sousedi a problém s nimi není žádný...
Reagovat

Ondra V.

19. 06. 2018 15:53
Dobrý den, ano kamiony jezdí,ale ne 100 kamionu za den! Lidi který bydlí vedle cesty co jezdí kamiony - hm zkuste tam spát a uvidíte.
Reagovat

Aleš

20. 06. 2018 07:35
A jaké je podle vás řešení? Zrušit průmyslovou zónu a udělat zní park? Probuďte se a místo krytyzovani navrhněte rozumné řešení a něj jen kritiku to umí každej.uzmezo fakt nebaví číst.vite co tu bylo před trw? Jak se tu chovali a vyhazovali bordel a nakládali s odpady aj? Víte prd
Reagovat

Ondra v.

20. 06. 2018 11:51
Ano máte pravdu,at tam je průmyslová zona, ale ať si zainvestují příjezdovou cestu. Nevím , proč by to měla zainvestovat město, když s toho nic nemá! Nebo snad s toho město něco bude mít? Jo a jak píšete , že se ulehčí doprava kolem školy a kolem pošty, tak to je dobře,ale když se zakáže průjezd kamionu městem, jako to je v hodně měst. Tak si pr.zona bude muset postarat a zainvestovat sama.
Reagovat

Aleš

20. 06. 2018 13:03
Město z toho nic nemá, ale lidé ano a pokud se nepletu tak město = Lidi ne? Zaměstnanost, oprava nemovitosti, oprava infrastruktury (odpady aj.) atd..... Zakázat vjezdu kamionu do průmyslové zony je nesmysl to by město mohlo čelit žalobě "maření investice aj. Prumyslovou zonu a její z přístupnění, by měl řešit stát potažmo město.
Reagovat

Ondra v.

20. 06. 2018 14:30
Do průmyslové zony at si kamiony jezdi,ale aby byl průjezd kamionu přes město a kolem školy- hm tak to nevím jestli je v pořádku. Jo a oprava infrastruktury --- tak to už vůbec nevím, kde jste vzal! Třeba voda v Rychnově je úplně tragická! Tam by měl Rychnov investovat a to rychle! Zlepšení zaměstnanosti - to jsem zvědav! Kolik lidí třeba pracuje z Rychnova v Inteva Products Czech Republic a.s. a v ALFASPED LOGISTIK
Reagovat

Aleš

20. 06. 2018 14:44
Aha já zapomněl Rychnov je samostatně? Kolik lidí pracuje z Rychnova v Jablonci? Tak např jablonecaci pracují tady atd... A infrastruktura? Přijďte se podívat a uvidite
Reagovat

Tomáš Levinský

20. 06. 2018 20:30
Kde bydlíte Ondro V. a jaký máte problém s vodou? Co já vím, tak Severočeská vodárenská společnost a.s. jež je majitelem vodovodů a kanalizací investuje v našem městě do rekonstrukcí více než v městech jiných. Například rekonstrukce vodovodu v ul. Lužická v roce minulém, rekonstrukce vodovodu a kanalizace v ul.Brusičská, Tyršova a Luční v roce 2016. V letošním roce rekonstrukce kanalizace v ul. Horská a náměstí Míru. V roce 2019 rekonstrukce sítí v ulici Nádražní.
Reagovat

Jarda K.

22. 06. 2018 23:16
No předpokládám že pán myslí ulici Hřbitovní. O tom by asi město mělo vědět, jaký je tam stav. Lidé pravidelně bez vody.
Reagovat

Tomáš Levinsky

24. 06. 2018 09:29
Pokud je tato ulice pravidelně bez vody, divím se, že si na radnici nikdo v posledních 4 letech nestěžoval, mimo pana OV, který si stěžoval na nízký tlak vody. Ve stejné ulici je mateřská škola, která nemá s vodou problém. Každopádně v případě výpadků dodávky vody, je hlavním partnerem SČVK. Tímto podnětem se budu dále zabývat.
Reagovat

Dlouhá

20. 06. 2018 08:34
Taky nám jezdí nad barákem, kolikrát v ranních hodinách vykládají kamiony a potichu to nedělají. Ještě si mužem stěžovat že tu věčně houká vlak a nechcem aby tu jezdil ??? Umíte si představit kdyby to někdo koupil za účelem sociálních bytů? Třeba. Zlatý kamiony!
Reagovat

31. 03. 2019 07:12
sbkgo http://sc.youth.gov.hk/TuniS/youtube-downloader.org
Reagovat

Město Rychnov u Jablonce nad Nisou

Husova 490
46802 Rychnov u Jablonce nad Nisou

IČO 00262552
Bankovní spojení 963232349/0800

Telefon: +420 488 880 921
Datová schránka: fjxbbm5

Město Rychnov u Jablonce nad Nisou - idatabaze.czMěstské, obecní úřady - idatabaze.cz

Úřední hodiny

Po8:00 – 11:0012:00 – 17:00
Út8:00 – 11:0012:00 – 14:00
St8:00 – 11:0012:00 – 17:00
Čt8:00 – 11:0012:00 – 14:00

Stavební úřad

Po8:00 – 11:0012:00 – 17:00
St8:00 – 11:0012:00 – 17:00
© MěÚ Rychnov u Jabl.n.N.
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.