 |
Jedna ze dvou elektrických nákladních lokomotiv "Reichenau". Druhá se jmenovala "Gablonz". Byly vyrobeny v roce 1898 ve Štýrském Hradci. |
 |
Nákladní souprava v Jablonci |
 |
Havárie v ulici 5. května |
 |
Výstavba trati v Jablonci u lázní |
 |
Poštovní motorový vůz č. 138 zkonstruovaný ing. Oskarem Haussmannem, ředitelem Jabloneckých elektrických drah, a vyrobený přímo Jabloneckými elektrickými drahami v roce 1904. |
 |
Motorový vůz č. 3 vyrobený v roce 1899 vagónkou ve Štýrském Hradci. |
 |
Motorový vůz č. 19. Tyto vozy byly dodány v roce 1902, měly větší rozvor a byly ve volnoosém provedení (tj. bez podvozku). Bylo to proto, aby bylo možné je osadit silnějšími motory, které byly nutné vzhledem k velkému stoupání v Jablonci v Lidické ulici. |