Aktuality

Severočeská energetika, a. s. rozvíjí systém zajišťování služeb zákazníkům

František Chlouba  18.11.2004 22:05

Není třeba vždy všemu rozumět, ale je to třeba vzít na vědomí. Obdržel jsem dopis od Severočeské energetiky, a.s. o tom, že rozvíjí systém zajišťování služeb zákazníkům. Nejsem si jist, jestli rušení obchodních míst je opravdu tím správným krokem. SČE však není jediná, plynárna k tomuto kroku sáhla rovněž a pracoviště SČP v Jablonci už poskytuje jen velmi omezený rozsah služeb.

Snaha vyhnat zákazníka z kanceláří společnosti a donutit ho užívat moderní prostředky jako je internet a telefon, je sice ekonomicky logická, avšak ne pro každého přijatelná. Navíc základní službu, jakou je uzavření smlouvy a dodání měřidla, musí zákazník stejně vždy objednat v kanceláři společnosti, která je nově jen v některých centrech regionu (pro nás v Liberci nebo snad i u smluvního partnera – viz níže).

Jako zastánce moderních prostředků bych se velmi přikláněl k možnostem vyřizovat své požadavky elektronicky. Ovšem za prvé musím konstatovat, že vyřídit elektronicky se zatím dá jen velmi málo požadavků, a za druhé rušení obchodních kanceláří dopadne především na lidi starší a nemohoucí. Pro člověka v plné síle není tak velký problém dojet do Liberce nebo vyhledat smluvního partnera v Jablonci.

Ale obávám se, že určité věci je třeba vzít na vědomí, neboť elektřinu k životu naléhavě potřebujeme a firma jedná přísně ekonomicky.

Takže …

Obchodní kancelář SČE v Jablonci nad Nisou ukončí svoji činnost ke dni 5.listopadu 2004. Občané však nedoznají žádné újmy na kvalitě a dosažitelnosti obslužného servisu. V přímé návaznosti zahájí svou činnost nové obchodní místo u smluvního partnera, kterým je společnost Beri elektro, 5. května 16, Jablonec nad Nisou. Obchodní místo smluvního partnera bude pro zákazníky SČE zajišťovat služby týkající se zákazníka nebo jeho odběrného místa, které doposud poskytovala vlastní obchodní kancelář SČE v Jablonci nad Nisou.

SČE dále nabízí …

možnost v ještě širším měřítku vyřizovat požadavky telefonicky prostřednictvím zákaznické telefonické linky nebo elektronicky přes internetové stránky SČE, tedy využitím moderních komunikačních metod bez nutnosti osobní návštěvy přepážek obchodních kanceláří. Smyslem rozvoje systému zajišťování servisu spotřebitelům je snaha nabídnout zákazníkům více služeb, zlepšit uživatelský komfort spotřebitelů při zákaznické obsluze a zároveň optimalizovat náklady na tento servis.

Na bezplatné zákaznické telefonické lince SČE 800 900 666 řeší naši zákazníci již standardně mnoho svých požadavků, které dříve museli vyřizovat osobně na přepážkách obchodních kanceláří SČE. Zákazníci, kteří využijí telefonické či elektronické formy komunikace, šetří svůj čas i náklady na dopravu a navíc jim odpadnou starosti s úředními hodinami, protože mohou své záležitosti řešit 24 hodin denně a 7 dní v týdnu, po které jsou operátoři připraveni poradit a pomoci. Zákazníci mohou ke kontaktu se Severočeskou energetikou, a. s. i nadále využívat také klasickou poštu. Pro zasílání písemností využívá SČE jednotnou adresu, takže naši zákazníci si již nemusí pamatovat adresu konkrétního pracoviště, ale vše zasílají na tuto tzv. centrální adresu.

SČE k 1. únoru 2004 také rozšířila o mnoho nových funkcí své Elektronické služby na www.sce.cz, které pro své zákazníky zprovoznila jako první regionální distribuční společnost v ČR. Nově tak nyní zákazníci SČE získávají mimo úplných technických informací on–line přehled o předepsaných i zaúčtovaných platbách za elektřinu. Mohou také sami přímo a on–line provádět vybrané změny týkající se způsobu provádění plateb, svých identifikačních údajů či zasílaných informací.

Citace nejsou zas tak úplně jasné, takže když si nebudete vědět rady, doporučuji bezplatnou zákaznickou linku 800 900 666.

Diskuze

  • 30. 08. 2005 12.56
    Jsem zástupce samosprávy - obce. Když se připravovovala reforma veřejné správy - od změny  …
Vstoupit do diskuze

Město Rychnov u Jablonce nad Nisou

Husova 490
46802 Rychnov u Jablonce nad Nisou

IČO 00262552
Bankovní spojení 963232349/0800

Telefon: +420 488 880 921
Datová schránka: fjxbbm5

Město Rychnov u Jablonce nad Nisou - idatabaze.czMěstské, obecní úřady - idatabaze.cz

Úřední hodiny

Po8:00 – 11:0012:00 – 17:00
Út8:00 – 11:0012:00 – 14:00
St8:00 – 11:0012:00 – 17:00
Čt8:00 – 11:0012:00 – 14:00

Stavební úřad

Po8:00 – 11:0012:00 – 17:00
St8:00 – 11:0012:00 – 17:00
© MěÚ Rychnov u Jabl.n.N.
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.